تختخواب کمجا کلاسیک

تخت خواب های تاشو / راه حل عالی برای خانه های کوچک

تخت خواب یکی از ضروری ترین وسایل هر خانه ای به حساب می آید. اما در عین حال جاگیرترین مبلمان منزل نیز هست. از آن جایی که همه ما با مشکل کمبود جا مواجه هستیم، پس باید فکری به حال این مشکل کنیم. ایده تخت خواب های تاشو به نظر ایده خوبی می رسد و به ما در مدیریت فضای اتاق خوابمان کمک می کند. در این مطلب سعی کردیم چند نمونه از مدل های این نوع تختخواب ها را برای شما جمع آوری کنیم، پس با آرتج همراه باشید.

تختخواب کمجا

تختخواب کمجا

در تصویر بالا اتاق نسبتا کوچک به نظر می رسد و همچنین به نظر برای مطالعه هم از همین فضا استفاده می شود. اگر در این فضا از تختخواب معمولی استفاده میشد، نیمی از فضا به تختخواب اختصاص می یافت و مابقی به فضای عبور. اما تختخواب تاشو مشکل را به خوبی حل کرده و اتاق را در روز به اتاق مطالعه و کار و در شب به اتاق خواب تبدیل می کند.

تختخواب کمجا مدرن

خانه های مدرن معمولا بسیار بزرگ به نظر می رسند، اما لزوما بزرگ نیستند. معمولا راه حل های طراحی به کمک آن ها می آیند. به عنوان مثال در تصویر بالا تختخواب هنگام روز داخل دیوار پنهان می شود و در شب هنگام استراحت باز می شود. حتی داخل دیوار برای تختخواب چراغ خواب هم در نظر گرفته شده است.

تختخواب کمجا برای اتاق مشترک فرزندان

تختخواب کمجا برای اتاق مشترک فرزندان

زمانی که فضای کافی نداریم باید از پذیرایی هم باید به عنوان جای خواب استفاده کنیم. در این حالت، موقعیت کمی چالش برانگیز می شود. اما خانه ای که در این تصویر می بینید، مشکل را حل کرده است. تلویزیون و تجهیزات آن به همراه تعدادی کمد در دیوار قرار داده شده است و همچنین تختخواب های تاشو نیز در همان دیوار مخفی شده اند. وقتی تختخواب ها باز می شوند، قفسه های پشت آن ها که برای جبران کمبود فضا در نظر گرفته شده است، مورد استفاده قرار می گیرند.

تختخواب کمجا برای حفظ فضا

تختخواب کمجا برای حفظ فضا

خانه ای که در تصویر می بینید به اندازه ای کوچک است که حتی فضای کافی برای وسایل ضروری هم در آن وجود ندارد، اما ساکنان آن هرچیزی که مورد نیاز آنان هست را دارند. آن ها حتی یک تختخواب بزرگ هم دارند. تمام وسایل و تجهیزات به صورت تاشو در سازه آبی رنگ جاسازی شده و امکانات مورد نیاز یک زندگی راحت برای مالکان این آپارتمان فراهم شده است.

تختخواب کمجا برای نوجوانان

گاهی خانه ما فقط یک اتاق دارد و باید از آن هم به عنوان اتاق کار و هم اتاق خواب استفاده کنیم. در این شرایط فضا ایجاد شده نه مناسب کار است و نه مناسب استراحت. بهترین گزینه استفاده از تختخواب تاشو است که در هنگام کار در داخل دیوار جمع می شود و اتاق کار شیک و منظمی را در اختیارتان قرار می دهد.

تختخواب کمجا دیواری

تختخواب کمجا دیواری

جا دادن دو تختخواب در یک اتاق خیلی سخت تر از یک تختخواب دونفره است. دو تختخواب باید باهم فاصله داشته باشند، پس فضا بیشتری را اشغال می کنند. اما طراحی تختخواب های تاشو در این موارد هم کارآمدتر هستند و فاصله بین دو تختخواب را نیزبا کمد و فقسه پر می کنند.

تختخواب کمجا برای حفظ فضا

زیرزمین خانه ها معمولا فضاهایی تاریک و ترسناک هستند که فقط به عنوان انباری بکار می روند، اما این فضاها پتانسیل تبدیل به هر نوع فضایی از قبیل اتاق بازی، ورزش، کار، مهمان و … را دارند. اگر به دنبال ایجاد یک فضای مدرن و منعطف هستید، می توانید مبلمان مناسب کاربری مورد نیازتان را در این فضا بچینید و برای استراحت هم در آن از تختخواب تاشو استفاده کنید.

تختخواب کمجا اداری

تختخواب کمجا اداری

مثال دیگری از تبدیل یک اتاق کار مدرن و خلوت به یک اتاق خواب لوکس را در این نمونه می توانید ببینید. تختخواب پشت پنل های طراحی شده مدرن و با ظرافت به صورت کامل پنهان شده و هیچ اثری از آن دیده نمی شود. اما وقتی تختخواب باز می شود فضا به طور چشم گیری تغییر می کند.

تختخواب کمجا برای فضای کوچک

این نمونه کلاسیک بسیار جذاب و فریبنده است. به طوریکه وقتی تختخواب کمجای شما پنهان است، آن را شبیه بخشی از یک کمد کلاسیک و فاخر می بینید، که ظاهر آن هیچ فرقی با کمدهای دیگر ندارد. حتی دستگیره هایی برای گمراه کردن بیننده روی آن در نظر گرفته شده است. هیچ کس متوجه راز شما نخواهد شد تا زمانیکه خودتان نخواهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *