تی وی وال

تی وی وال نقطه کانونی هر خانه ای است. برای طراحی تیوی وال نکته کلیدی که باید در نظر گرفته شود، تناسب طرح با سبک کلی دکوراسیون خانه است. در کنار زیبایی باید به کاربردی بودن دکور دیوار تلویزیون، کیفیت متریال و ساخت و اجرای تی وی وال توسط تیم متخصص با در نظر گرفتن استانداردهای روز معماری توجه شود.

تیوی وال مینیمال

در این بخش از وبسایت گروه معماری آرتج با نوع طراحی، ساخت، اجرا و هزینه های تیوی وال آشنا می شویم. سعی شده به تمام سوالاتی که قبل از سفارش برای شما پیش می آید پاسخ داده شود، تا با اطلاعات کامل و خیال راحت نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

طراحی تیوی وال

طراحی تی وی وال اولین و مهم ترین بخش است. معماران آرتج با حضور در محل پروژه با در نظر گرفتن سبک، متریال، مبلمان، نور، رنگ و … که در خانه شما به کار رفته است پیشنهادات خود را ارائه میکنند، با هم فکری و مشورت با شما به یک کانسپت و طرح کلی میرسند، سپس پروسه طراحی سه بعدی شروع میشود.

دیوار تی وی مدرن و مینیمال

سبک ها و مدل های تی وی وال

سبک های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک رایج ترین سبک های طراحی دیوار تلویزیون هستند.

سبک مدرن

مدرن محبوب تربن سبک تیوی وال است. اگر به معماری به روز، شیک و کاربردی علاقه دارید، سبک مدرن مناسب شماست. سادگی، رنگ های خنثی، حذف عناصر غیر ضروری و دکور کاربردی جزو پارامترهای اصلی در طراحی سبک مدرن است.

دیوار تلویزیون مدرن

سبک نئو کلاسیک و کلاسیک

اگر سبک دکوراسیون و مبلمان منزل شما کلاسیک است و دیوار بزرگ با ارتفاع بالای سه متر دارید، تی وی وال کلاسیک بهترین انتخاب است. استفاده از قاب بندی، جزییات زیاد در دکور جانبی تلویزیون و انتخاب متریال لوکس جزو پارامترهای اصلی در طراحی کلاسیک محسوب می شود.

تی وی وال کلاسیک

اگر به لوکس بودن سبک کلاسیک و به روز بودن و سادگی سبک مدرن هم زمان علاقه دارید، سراغ تی وی وال نئو کلاسیک بروید. نئوکلاسیک سبکی مابین مدرن و کلاسیک است.

تی وی وال نئوکلاسیک

ساخت و اجرای تی وی وال

بعد از انتخاب سبک مورد علاقه باید به سراغ ساخت و اجرای تی وی وال برویم. پیشنهاد ما در گروه معماری آرتج، همیشه طراحی سه بعدی مطابق با اندازه های دقیق فضای شماست. همکاران ما بعد از حضور در منزل شما ابعاد دقیق دیوار تلویزیون را برداشت میکنند، سپس با توجه به سبک منزل، نورپردازی، مبلمان و … پیشنهاد طرح دیوار تلویزیون متناسب با خانه شما را ارائه می دهند، بعد از آن طراحی سه بعدی انجام میشود.

تی وی وال لوکس

حسن طراحی قبل از اجرا این است که شما طرح را بر اساس ابعاد و بر روی دیوار خود مشاهده میکنید و امکان ادیت و تغییر طرح وجود دارد. از طرف دیگر هزینه دقیق اجرا محاسبه می شود.

ساخت تی وی وال

بخشی از ساخت دکور تی وی مثل دکور ام دی اف و چوبی داخل کارگاه انجام می شود. بخش دیگر مثل سازه کناف و انتقال پریز و نورپردازی در محل پروژه انجام می شود.

چرا ما از ماربل شیت استفاده نمیکنیم؟

بنا به دلایل کیفی ما در گروه معماری آرتج ورق های ماربل شیت را از دکور دیوار تلویزیون حذف کرده ایم. به جای ماربل شیت از شیوه ها و متریال های جدید معماری استفاده می کنیم، که به مراتب کیفیت بالاتری دارند. بازخورد مشتریان ما در سال های اخیر نشان داده است، کیفیت و یونیک بودن دکور تلویزیون از اولویت های اصلی مشتریان است. به همین دلیل ما به سراغ شیوه های جدیدی برای اجرای طرح سنگ، چوب و … رفتیم، که باعث تمایز کیفیت تی وی وال های آرتج با موارد مشابه در بازار شده است. برای مشاهده نمونه های جدید اجرایی آرتج در اینستاگرام و واتساپ در خدمت شما هستیم.

تی وی وال طرح سنگ

قیمت تی وی وال

قیمت تیوی وال بازه بزرگی دارد و از حدود ۱۰ میلیون تومان که نمونه های ساده تر و مینیمال تر هستند، تا بالای ۱۰۰ میلیون تومان که مدل های لوکس و سنگ اسلب هستند متغیر است. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان، مقاله ای با عنوان هزینه و قیمت تهیه شده است، که به تفصیل هزینه های دیوار تلویزیون را توضیح میدهد. همچنین همکاران ما در آرتج در کنار شما عزیزان هستند تا طرحی متناسب با بودجه شما انتخاب شود.

تی وی وال مدرن

سفارش تی وی وال

در پایان با سپاس از وقتی که برای خواندن این مطلب صرف کردید، از شما دعوت میکنیم نمونه های ژورنالی را در بخش نمونه ها مشاهده کنید. همچنین در اینستاگرام آرتج ویدیوهای نمونه های اجرایی در دسترس است. همکاران ما از طریق تماس یا پیام در واتساپ در خدمت شما عزیزان هستند، تا به طور کامل از مشاوره تا طراحی و اجرا در کنار شما باشند.